duminică, 1 august 2010

Clipa de RAS

- Cum alegi un contabil bun?
- Îl întrebi cât fac 1 şi cu 1.
Un contabil mediocru îţi va spune că face exact 2.
Un contabil bun îţi va spune că poate face 11 sau 2, depinde unde încadrezi rezultatul.
Un contabil excelent te va întreba: “Tu cam cât ai vrea să facă?”




Doi contabili stau de vorbă:
- Şeful mi-a făcut azi un cadou, zice primul.
- Dar nu pari prea bucuros, se miră al doilea.
- Păi, mi-a dat Codul Penal.




Odata, un patron urca muntele insotit de contabilul
sau si de un magar. * *Iata insa ca la o cotitura,
contabilul si magarul alunecara intr-o rapa.Pentru
scurt timp, ei se mai tineau agatati doar de o
radacina.Trebuind rapid sa se hotarasca pe cine sa
salveze, patronul trase din prapastie magarul in
timp ce contabilul se rostogolea in adancuri. La
investigatii, procurorul il intreaba cu nedumerire
pe patron:
- Si totusi, de ce nu l-ati salvat pe contabil,
preferand animalul?
- O clipa m-am gandit sa-l trag pe el dar apoi
mi-am zis: daca il salvez pe dumnealui,la primul
inventar, o sa-mi impute magarul!




La o firma, se prezinta doi canibali pentru
angajare. La inceput, nimeni nu vrea sa-i angajeze,
dar in final ii angajeaza cu o conditie: sa se
comporte bine si sa nu consume oameni. La inceput,
totul merge bine, dar dupa cateva luni se observa ca
a disparut contabila. Se fac cercetari si ii iau la
intrebari pe canibali.
Acestia nu vor sa recunoasca, dar dupa un timp unul
dintre ei recunoaste ca a mancat contabila. Normal,
este dat afara. Al doilea canibal il conduce pana la
poarta si ii zice:
- Ce te-a apucat sa mananci contabila? Eu de cateva
saptamani halesc ingineri si nimeni nu le-a simtit
lipsa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu