miercuri, 28 august 2013

Iuliana,mama a 3 copii,solicita,disperata,ajutor

Postez un nou mesaj disperat,primit pe adresa AFTR,cu rugamintea,din nou,catre cei care doresc si pot sa ajute,sa contacteze direct solicitantul.Va multumesc.

"numele meu este iuliana am trei copii cu varste de 11 ani fetita ,7 ani baietel si 5 ani baietel ii cresc singura cu un venit de 400 de ron menajera ,alocatia de stat si pensia alimentara ,acum o luna am fost diagnosticata cu mai multe complicatii la sanatate ,mi-a gasit 4 chisturi pe ovarul drept intre peretele perian si uter care imi blocheaza ovarul drept in totalitate ,pietre la rinichiul drept foarte multe mari si mici la fel si rinichiul stang mult nisip mai putine pietre ,reomatism la oase am cocoasa la ambele parti si dischizie biliara ,se apropie scoala si mi-e imposibil sai pregatesc pe doi la scoala unul la gradinita ,mi-e foarte rau ma trimis la ginecologie sa-mi faca chiuretaj sa-mi elimine chisturile pentru ca sunt in crestere si pot sa dau in alte complicatii dar nu am puterea sa ajung sunt tintuita in casa si ma misc cum imi este posibil ca ma iau durerile si ma scap pe mine nu rezist sa am puterea sa iau o galeata cu apa in mana ,doctorita mia zis ca costul interventiei este de 180 de ron cu tot cu tratament anestezie locala la cabinet privat va implor cu lacrimi in ochi ajutati-ma ,am dovezi de la medic poze va pot trimite pe o adresa de meil numarul meu este 0747386333 eu nu intru atat de des intru de unde pot va implor in lacrimi ajutati-ma va implor din suflet iertati-ma pentru mesaj sunt disperata si mie foarte frica va rog nu ma lasati va multumesc din suflet dumnezeu sa va rasplateasca sa va dea multa sanatate va pot trimit oricand poze care sa arate situatia mea dumnezeu sa va rasplateasca doamne ajuta iuliana."

Caz mediatizat si sustinut de Asociatia Filantropica "Timi&Raluca"
www.aftr.aaz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu