sâmbătă, 26 mai 2012

Fii tu INGERUL meu

Acest mesaj a fost primit pe adresa AFTR.Il publicam fara nici o modificare.Cine doreste sa ajute este rugat sa uzeze de datele de contact din mesaj.Am fi recunoscatori daca ai redistribui acest mesaj.

Multumim.Echipa AFTR.

CITAT:

"Fii tu INGERUL meu,


Poate v ati mai intalnit cu mii de scrisori sau mailuri unde vi se cere putina ingaduinta, mila, o mana de ajutor.

Stiu ca este foarte greu sa credem toate cazurile si mai ales sa le putem ajuta si uneori, poate, fara rea vointa, ignoram acel mail sau persoana de langa noi care ne cere ajutorul pe motiv ca nu avem de unde, ca el sunt suteee si tot asa….

Eu va rog doar sa mi ajutati colega de gradi cu putina mancare si banuti. Eu, mami si prietenii mamei am ajutat o pe Lory-Maria (prietena mea de gradinita) sa aibe un pachetel la gradinita, I am platit o parte din datorii( 3000lei numai asociatia si inca mai avem de platit…dobanzile sunt URIASE de la luna la luna), am facut o sa simta ziua ei de nastere si Sfantul Paste datorita unor oameni cu suflet din jurul nostru.

Mai avem nevoie doar de 1500lei pentru a achita datoriile acestei fetite simpatice, destepte, dar foarte trista, prea matura pentru cei 6 anisori.

Parinti mei sunt intelectuali, puterile financiare sunt limitate.

Asa ca va rog din sufletelul meu, mic, mic sa o ajutam pe Lorena Maria si bunica ei. Prietena mea e crescuta de bunica, parintii

uitand -o…

Se inteleg ff bine amandoua. E un copil frumos, istet dar…trist.

Va roog mult, din putinul dvs, daruiti zile senine bunicii si nepoticii ei.

Cu drag,

Briana, colega de gradi (gradinita nr 17-Tulcea)

Tel. 0746425292-(bunica Adela MELINTE)

Adresa: Aleea Ciocirliei, nr 5, bl.X4, sc. C, ap.19- Tulcea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu