luni, 19 martie 2012

Constantin are nevoie de ajutorul vostru !

Ma numesc Constantin ISTRATE, am 30 de ani si ma lupt pentru viata mea. Dupa 3 ani frumosi petrecuti impreuna, in toamna anului 2007 ne-am logodit cu sotia mea Noémi. Am programat nunta pe vara anului 2008, dar cu 3 luni inainte de soroc, medicii mi-au dat un verdict nemilos: LEUCEMIE LIMFOBLASTICA ACUTA.
Toate aspiratiile, toate visele, toate sperantele noastre pareau sa se naruiasca ca un joc de carti.
Dar am avut noroc. Dintr-un nor auriu, Dumnezeu mi-a intins o mana si am urmat un tratament in Italia, la o renumita clinica. Logodnica mea m-a insotit si nu degeaba se spune ca dragostea invinge totul.
Am vrut sa traiesc. Nu am renuntat nici pentru o clipa la ceea ce ne-am dorit. Astfel boala s-a retras printr-un tratament intensiv urmat 7 luni de zile (fara transplant de maduva osoasa). Noi ne-am casatorit, ne-am asezat la casa noastra si ne-am considerat niste invingatori. Viata era frumoasa si eram foarte fericiti.
Ne mai doream doar un singur lucru: ca iubirea noastra sa fie binecuvantata cu un copil. Dar tocmai cand ne faceam planuri sa devenim parinti, am fost din nou loviti de soarta.
Dupa doar 3 luni de la intreruperea unui tratament de 3 ani, timp in care am putut avea o viata cat decat normala, BOALA s-a intors, intro forma si mai agresiva decat prima oara. Medicii care m-au tratat inainte, lupta acum pentru vindecarea mea alaturi, spunand ca nu ne-am epuizat nici pe departe toate sansele.
Acum sunt in clinica din Italia iar sotia mea este alaturi de mine in fiecare clipa.
Luptam impreuna, pentru ca am mai invins odata. De ce nu am putea-o face din nou? Am de ce sa traiesc si vreau sa traiesc. Motivatia pentru viata este Noémi, sotia mea mea care mi-a fost alaturi de la bun inceput la bine si la rau.
Stiu, ca prietenii vechi care m-au sustinut odata, o vor face din nou. Stiu, ca prieteni noi la fel o sa mi se alature si ca nu voi fi singur in lupta mea.
Acum am nevoie de voi toti. De gandurile voastre bune, de rugaciunile voastre, de ajutorul vostru financiar. La mijlocul acestui an se preconizeaza transplantul de maduva osoasa si deja se cauta un donator compatibil, insa suma necesara transplantului de maduva este mult peste posibilitatile noastre financiare. Contez pe ajutorul vostru. Stiind ca imi sunteti alaturi, sunt sigur ca voi invinge, impreuna vom invinge din nou.



Sustineti-ma si Voi!

Va multumesc,

Costi


Contribuie cu o donatie pe numele Istrate Constantin prin transfer bancar in contul:

Cont RON: RO62RNCB0434076009760001

Cont EUR: RO35RNCB0434076009760002

Cont USD: RO51RNCB0434076009760005

Cont CAD: RO24RNCB0434076009760006

Cont HUF: RO94RNCB0434076009760007

Cont SEK: RO67RNCB0434076009760008

SWIFT RNCBROBU

BANCA COMERCIALA ROMANA

Agentia Piata Mica / Str. 22 Decembrie 1989, Nr. 15, Tg.Mures


Sursa: http://www.vreausatraiesc.eu/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu