joi, 31 mai 2012

Apel umanitar din Botosani

Postam mesajul asa cum a fost primit pe adresa AFTR.Rugam,pe aceasta cale,pe cei care pot si doresc sa ajute aceasta familie,sa ii contacteze direct,prin datele de contact de la sfarsitul mesajului.Va multumim.

Echipa AFTR.

"Suntem din Jud Botosani o fam cu 7 copii in intretinere .


Locuim la tara,ne castigam traiul lucrand cu ziua pe unde gasim.

Imi este foarte greu ca am ajuns in postura de a spune oamenilor situatia,dar din motive bine intemeiate apelez la mila oamenilor cu suflet,cei care au trecut prin situatii asemanatoare isi dau seama cum poti sa traiesti dintr-o alocatie a 7 copii.Sunt obligata sa dau banii pe medicamente in fiiecare luna pentru ca eu sunt bolnava de 33 de ani de "Psoriazis Vulgar Cronic" si de 4 ani am "Artropatie Psoriazica" deoarece boala este foarte veche.

Nu am scapat de ia nici o data am pe tot corpul esite,usturimesi rani care se corjesc si sangereaza.

Nas dori la nimeni sa le poarte,numai Dumnezeu ma mai crede prin ce trec, ce nopti chinuite in care nu pot dormi de durerea oaselor si de mancarime nu-am putut lucra niciodata cu carte de munca.Se ingrozesc cei care ma vad de aceea am ajuns mai putin sociabila m-am rezumat la cat am avut.

Sotul este si el bolnav cu "Ernie de Disc" dar se mai misca cat-decat.Rugamintea noastra este daca doreste cineva sa ne ajute cu orce este necesar pentru intretinerea copiilor

pentru ca sunt 6 la scoala si eu nu mai pot sa-i port doar daca ma ajuta cineva.Iarna ne este foarte greu in privinta lemnelor si a alimentelor.Dumnezeu sa aiba mila de toti.

VA MULTUMESC DIN SUFLET

SCRIPCARIU MIRELA

daca doreste cineva sa ne contacteze pentru orice informatii:nr tel.: 0747341100 ,  0231628136,,,

CONT BANCAR:RO.67RZBR0000060011782262
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu